Saturday, January 17, 2009

sekali lagi..

hmm.. aku selongkar balik port yang aku jumpa pic camping hari tu tapi, kali ni aku jumpa pic kawan2 hari tu. Kali ni dengan julung2 kalinya aku pamerkan siapa mereka pada umum.. tapi pic2 ni kitorng snap mase nak balik, kitorg sampai kat lokasi pun dah mlm.. mane la nampak nak snap pic dlm gelap malam kan. Pic dah tinggal kenangan kat aku dan yang lain2 sebab "aruoL" Susah nak contact lagi since dia excident. AruoL, kalau kau tbace blog aku ni hope dapat contact aku balik by email k. Pic ni ehsan dr Bro Mr. Rudy yang baik hati sudi mengabadikan kenangan kitorg bersame2 melalui pic ni, thanks erk Rudy!!. Mase ni seronok sangat tu tak la sebab ade a few group secondary school infreme kat tapak kitorg, selalunya xde tp, mlm tu mmg tak best sgt la sebab kitorg segan nak mandi manda sebab ade orang perempuan lalu lalang so, xde private langsung kat kitorg mase tu!! hmmphh.. xbestkan korang.. so, awal2 pagi aku ngan Rudy dah kuar g pekan kecil beli breakfast utk kawan2 yg sedap membute dlm tent ye la mlm tu mesti la lambat tido sebab dah lama tak jumpa so, bila dah jumpa mesti banyak cerita nak kongsi bersame2. Bertemankan kopi, teh panas, nasi lemak & roti canai pagi tu jadi habuan sebelum g mandi. Aku & Rudy plan nak ajak semua kawan mandi kat kawasan pedalaman skit sebab kalau tempat mandi biase kitorg tu airnye cetek lebih kureng paras peha la.. tempat mandi yang aku nak g ni dlm skit n best la sebab kena tracking dlm tempoh 45minit dr tent pastu, dpt la tgk air mengalir dr celahan batu2an & yang paling penting dlm tempat mandi tu paras dada,dlm pic ni Mr. Rudy xde erk...ye la kan dia snap pic ni sebab tu la dia tak de. hmm.. Mr. Rudy sekarang pun makin bz dgn buah hati dia so pasni susah la nak ajak dia g camping cam dolu2 kan apetah lagi aku plak selalu dok sebelah bile dia drive..maklum la kan aku ni organiser.. mesti la duduk depan ngan "drebar" yang cekap dan tangkas tak gittew Bro Rudy... He3x ha ni la pic kawasan cetek tu tol tak.. tapi disepanjang perjalanan kitorg nak g tempat mandi yg dalam tu banyak la pemandangan yang cantik kira macam terapi bagi mate yang memandang kehijauan pokok dgn suhu yang sejuk pagi2 tu. Sebelum aku akhiri penulisan untuk kali ni aku dengan ikhlas ngajak kawan2 lama @ ade yg baru bminat nak join akan dtg hubungi aku di e-mail yg ade ni k?? Amran!! dah tau tak pakai hp contact la aku by e-mail.. Azam pun dah senyap..sebab dia bnyak keje. Max aku tak tau la dia pun senyap jer. Army, dia ni susah sikit nak ajak sebab dia ni still study lagik but, bila dah plan cantek!! sure semua leh turun kalau kena masa & budgetnyer..k la aku nak stop writing here coz nak g kuar melepak ngan ehem2!! pepehal msg aku kat e-mail k bye!! muuuuach!!

No comments:

Post a Comment